haaropzolder.reismee.nl

Dichtbij en toch ver heen

Liggen op een matje, kussentje onder mijn hoofd, dekentje binnen handbereik.

Hoofd leeg.

Tibet, Nepal, India, Madagaskar, Thailand, Australie, Nederland.

Luisteren naar de geluiden van het regenwoud, het kwaken van een kikker, in de verte het doffe geluid van een trommel..en nog één en nog één.

Dichterbij. Luider...

Golven in de branding, wegdromen onderhoge bomen, zonlicht door de bladeren.

Dansende halfapen op je pad...

Inlandse muziekinstrumenten komen en gaan, meeslepend geruis van de wind,

Opgetild worden door de geluiden van singing bowls, oceandrums, de kracht van de gong.

Een klankreis.

Warm aanbevolen.

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Reacties

Reacties

Tiny

Ja heerlijk om er even tussenuit te zijn, samen naar je familie toe !
Houd mij aanbevolen als je nog leuke dingen ziet, hoort en mee maakt!
Geniet van alles !

marianne

oh wow, vindt het zó fijn voor jullie. Eindelijk is het dan zover. Ga heerlijk genieten: van de reis (even shoppen in Hong Kong, ook leuk hoor!), de heerlijke relaxte en vriendelijke no-worries-people daar, de prachtige flora en fauna en vooral van de kinderen.... Ik volg jullie op de voet! Lieve groetjes, Marianne.

Ria

Nou eindelijk is het dan zover ...... voor jullie. Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn , en vooral dat jullie straks de Boys weer zien .....
Ik wens jullie een hele fijne relaxte vakantie toe .
Alvast een goede vlucht ... ik ga je volgen via deze site .
Dikke kus van Ria

Saskia

Een fantastische reis wens ik jullie.
Geniet maar van het samen-zijn en van al het mooie wat je tegenkomt.
Zorg goed voor jezelf en voor elkaar.
Liefs, Saskia.

Ria

Zaterdagmiddag liep ik op de markt en toevallig om precies half 3 keek ik op een klok en dacht even...Oh Conny en dr man zijn nu geland in Australie.
Hebben jullie een goede vlucht gehad ???
En hoe was weerzien van de Boys ...???
Ik hoor het wel.Veeeeeeeeel Plezier.

Anneke

Hoi Conny en Joop,
Hoop dat jullie al een beetje geacclimatiseerd zijn.
Moet veel aan jullie denken daar in het prachtige Australië. Geniet ervan, geniet van de zon. Hier is het nat, heel erg nat en kil.
Lieve groetjes, Anneke

Renate

Vanuit het natte kikkerlandje wens ik jullie veel plezier.
Is de reis goed verlopen? En zijn jullie al een beetje gewend aan dat heerlijke klimaat!
Groetjes en geniet ervan........

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!