haaropzolder.reismee.nl

Voorpret 2

Yeah, nog slechts 4 weken te gaan, en dan vliegt Cathay Pacific ons naar Brisbane. Ja, Australië dus.

Nee, geen spectaculaire sabbatical, geef ik toe, maar dus wel even een deel van de Hollandse winter omdopen in tropische cocktails, strandzand in de kerstmuts en BBQ-en met kerst tussen de kangoeroes en niet te vergeten onze erfgenamen....(dat denken ze..haha)

Perfecte vertrektijd om 13.05 uur. Normale nachtrust (hmja, misschien dat de adrenaline roet in het slaapzand strooit) geen gejakker in het donker, en net kort genoeg wachttijd om je niet te gaan vervelen.

Na pakweg 12 vlieguren doorgeworsteld te hebben,eerst nog even Hongkong (airport) aandoen, 5 uur tussenstop is net goed voor een massage, een dutje, rondjes lopen, sushi eten, en natuurlijk het één en ander kopen!

Waar ik tegenop zie is het gebrek aan slaap. Toch maar een lorazepam scoren denk ik...en/of melatonine. Iemand ervaring mee?

Dan door naar BNE, alwaar we na 8 uur opnieuw 'the united family' worden!

Lekker laat in de avond arriveren, betekent misschien minder brak de volgende morgen = slaap

Iedereen is hier de zomergarderobe aan het opruimen, ik leg lekker alles opzij om mee te nemen.

Slippertjes, hemdjes, badpakje, zonnefactor 30, nog een paar slippers, camera, zonneklep etc.

(en mijn nieuwe camoupants!)

Oz, here we come!

Reacties

Reacties

Conny

Nog slechts één week te gaan. Grijze luchten, dito asfalt, kale bomen, natte daken.
Bleèèèèèh!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!